Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
€ 175

Belangstellenden die zich oriënteren op landbouwzorg kunnen deze kennisclip bekijken:

Wanneer u deze gratis clip heeft bekeken en nog steeds interesse heeft, kan de introductiecursus Zorglandbouw worden gevolgd. Zodra u zich hier heeft aangemeld en betaald, krijgt u alle cursusinformatie. Ook kan deze cursus onderdeel uitmaken van de selectieprocedure tot vereniging BEZINN of andere regionale organisaties voor zorgboeren. Bij BEZINN is het volgen en afronden van deze cursus verplicht om toegelaten te kunnen worden tot de vereniging. Echter, hier hoort ook een bedrijfsbezoek met positief advies bij (zie: locatiebezoek).

Aanmelden en betalen: klik rechtsboven op Account-beheer en dan op registeren en vul alles in. Wacht op de bevestigingsmail. Bestel en betaal de cursus.

Na betaling van de cursus klik je deze weer aan. Je kunt nu bij de cursusinhoud klikken op de verschillende onderdelen en met de kennisclips beginnen.

De cursus bestaat uit vier onderdelen:

1. Kennisclips (korte online colleges, op elk gewenst moment te bekijken)
  2. Kennistoets (hiermee toont u aan dat u de verkregen kennis uit de clips begrijpt)
  3. Groepsbijeenkomsten (facultatief)
  4. Afrondende opdracht (keuzeopdracht die onderdeel uitmaakt van de voorbereiding of inrichting van een zorgboerderij)

1,2 en 4 kunt u zelf doen. 3: wordt ingepland zodra er voldoende (minimaal 7) deelnemers zich aangemeld hebben voor groepsbijeenkomsten via introductie@bezinn.nl